Frågor & svar

Läs om du vill veta mer om mig! ^^
 
OM JUST DIG
NAMN :  Ice
FÖDD : 8 April 1999
BOR: Småland
SMEKNAMN : Ha inga
INTRESSEN : Fotografering, lite allt möjligt
SKOLA : en friskola
 
  
HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..
SAKNAT NÅGON : Ja
ÅNGRAT NÅGOT: Njaa
LJUGIT : Nej, inte vad jag minns
SVIKIT NÅGON : Nej
GRÅTIT : Ja, eftersom fölorare en jag kände. 
SKRATTAT: JA
VARIT SJUK : Nep
VARIT UTOMLANDS : Nej men förra månaden
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : Ja
KÄNSLORGRÅTER DU OFTA : Nje..ibland kanske..
SKRATTAR DU OFTA : Ja
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Trött,lite sliten men ändå lycklig
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Bra
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Nej
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Everyone have a story they will never tell.
 
 
KÄRLEK..
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Nej 
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : Ganska.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Eftersom jag har inte varit sådär speciellt kär så jag vet inte.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ibland.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Njao.
OM JA, VEM : En människa som bor i andra sidan jorden.
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD : noll.
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : The true one. inget jävla fejkande. Asiat blandat med europeisk.
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Söt
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : längre än mig iallafall.
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: BRUNETTER!! gilla inte blonda killar.
 
 
UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: Brunett, väldigt mörk
ÖGON FÄRG: mörk brun
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Lite halv 
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Jag kan leva med det mesta. men det finns saker jag skulle vilja ändra.
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Ja
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Ja
SMINKAR DU DIG: Ja, ibland när jag känner för det.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: