Drömäventyr

Jag är med och tävlar om en canon EOS 600D på fokis.se(hoppas att jag vinner!)
-----------------------------------------------------------------------------------
Jag är en tjej som är väldigt intresserad av musik. Min absoluta favorit artist är Justin Bieber. Han har så fint röst. Jag har alltid hoppas på att en vacker dag kommer han till Sverige. Om han ska komma till sverige i år så vill jag absolut gå på hans konsert, det är mitt största dröm. Det är ju inte varje dag man kan gå på en av världen mest kändas konsert. Jag älskar att fota på massar saker, det kommer att kännas speciell att fota på sin största idol med en systemkamera. I och med jag inte har en kamera alls,..ju men en mobilkamera tar ju inte speciell bra kort. Så vill jag vinna denna tävligen. Så jag kan tar massa fina foto och kan minnas den dagen hela livet ut. Jag är inte 100% säkert på att han kommer till sverige, men jag vill vinna kameran ändå. För en vacker dag är jag säkert på att jag kommer att får träffa min idol! ♥
Jag har ju somsagt aldrig varit på en konsert innan. bilden är tagen från google.
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

Var gärna med och tävla om ett fint smycke i 925 silver från www.atelje54.se i min blogg :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/february/alla-hjartansdag-tavling-vinn-ett-smycke.html



Om inte smycken passar dig så har jag flera andra tävlingar också, kika in här:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :) Kram

2012-02-16 @ 01:12:08
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: