Dag 1 - En presentation av mig själv

Ok, Jag är född den 8 April 1999 i Bangkok, Thailand. Jag bodde några år i Bangkok, och sedan flyttade jag till landet eller vad man ska kalla. Jag bor där med mormor, morfar,farbor,farster,mamma,syrran,kusiner. Ja, vi är väldigt många i min hus, men huset var väldigt stor. Om ni inte vet det så är det att i Thailand bor alla tillsammans. Några i alla fall, inte alla familjer som gör så. Jag trivdes jätte bra i Thailand, jag har många vänner. 2009 fick jag flytta hit till Sverige, vilket jag inte vill men jag måste. Jag trivs inte alls bra här, men vad kan jag göra åt det? Jag får väl leva här tills jag blir stor. Då ska jag minsann flytta tillbaka. Men det går jätte bra för mig i skolan osv. jag har ju mina kompisar som stöttar mig. Åhhh orka inte. osv..
Så nu vet ni lite om mig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: