Jag vill åka till...

Det finns många olika länder jag vill åka till. Även om jag har varit där så vill jag dit igen. NU I SOMMAR! Så här är en lista på det..
THAILAND - Självklart så vill jag åka till Thailand i sommar. Vi fundera om vi ska åka men inget är bestämd.                             Saknar mina vänner och släktingar där borta i andra sida jorden.
_
USA. NEWYORK, LA - Newyork är en stad som jag verkligen vill besöka! Tänk så mycket fint man kan shoppa  där! Los angeles vill jag också till, kanske man träffa Biebz och andra kändisar där!
_
♥ PARIS - I denna livet, någon gång ska jag besöka paris! Kärlekstaden, shoppa loss. Stå lägst upp på eiffel tornet.Hur underbart är inte det?
_
JAPAN, TOKYO - Jag vill uppleva japanka mode. Det är sååå fint! Men problemmet är att jag gillar inte sushi. :o
_
....och mycket mer!


Postat av: Moet

Heej. Jag är också thailänsk...

2012-03-28 @ 18:48:52
URL: http://mooetts.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: